tisdag 29 mars 2011

Tillägg simningen

Hej, på er!
När jag väl fick en dator att skriva på, för att dokumentera mitt simpass i går, var jag så trött att det inte blev något utförligt berättande.

Jag tycker att passet i går är värt lite mer utläggning, eftersom att det trots allt var mitt längsta i år. Inte bara det, jag kände mig riktigt bra i kroppen hela passet! Som jag skrev i går, så simmade jag en serie och det gjorde det hela mycket lättare, eftersom jag fick kortare delar att fokusera på.

Jag låg på spikmatta i går, både för ryggen och mina vader. Underbar känsla när värmen sprider sig i musklerna och man blir sån trött. Det gjorde susen. tror jag. Ingen värk i dag, lite trötthets känsla i benen men det råder vi bot på i eftermiddag med lite löpning.

Jag har planer på att skriva ner en del simpass, med olika långa distanser i serier, allt för att få lite omväxling i fart och intensitet. Det är verkligen underbart att simma!

1 kommentar:

  1. Trevlig blogg, hoppas du når dina mål! :)

    /Gammal beundrare

    SvaraRadera